مانی انگلیش اسپیک می کند

در مسیر کلاس:  

مانی:مامان وقتی از کلاس بیرون میام به میس سارا چی بگم؟ 

من:بگو گودبای  

مانی :اوهوم....

دم در موسسه  

  مانی:مامان وقتی از کلاس بیرون میام به میس سارا چی بگم؟ 

من:بگو گودبای 

 مانی :اوهوم....

دم در کلاس   

  مانی:مامان وقتی از کلاس بیرون میام به میس سارا چی بگم؟ 

من:بگو گودبای 

  مانی :اوهوم.... 

(اجازه نمیده از کلاس بیام بیرون ومیگه پیشش باشم)  

وسط جو گیری میس سارا و خوندن شعر با حرکات موزون 

  مانی:مامان وقتی از کلاس بیرون میام به میس سارا چی بگم؟ 

من:بگو گودبای  

  مانی :اوهوم....

 

۳۰دقیقه از کلاس گذشته 

 مانی:مامان وقتی از کلاس بیرون میام به میس سارا چی بگم؟ 

من:بگو گودبای    

 مانی :اوهوم.... 

۴۵دقیقه از کلاس گذشته 

مانی:مامان وقتی از کلاس بیرون میام به میس سارا چی بگم؟  

 من:بگو گودبای    

 مانی :اوهوم  

1ساعت از کلاس گذشته 

مانی:مامان وقتی از کلاس بیرون میام به میس سارا چی بگم؟  

من:خفم کردی بچه 

بگو گور بابات 

مانی:گوربابات گوربابات....... وان تو تری فور....گوربابات گوربابات.........

من: 

میس سارا:

نظرات 6 + ارسال نظر
مانا چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 09:45 ب.ظ

اولا که پسر تو واقعا ناز و باحاله و کلا خیلی خوش به حالت....
برای اون پست قبلم باید بگم نه تنها بی جنبه نیستی بلکن کاملا حق داری و نیاز داری به این تنهایی. خوش باش خانومی

پرچانه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.forold.blogsky.com/

ینی واقعا به بچه گفتی گور بابات؟
نزن این حرفا رو دکتر نزن

سحر پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://sahar1985.blogsky.com

سلاااااااااااااام مانا جونم...
اول اینکه از طرف من مانی جونو ببوس و لپشو بکش
بعدشم 3 تا پست جدید گذاشتم بیا ببینم خوشت میاد

مهندس بیسواد دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 12:08 ب.ظ


بسی خندیدیم.دی

مولود سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

بچه از همون اول اینو دوس داشت ازت بشنوه خوووو تو هی میگی گود بای
اصلا این ادم بزرگا بچه ها رو درک نمی کنن..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد