اندر مزایای سینی

به نام خدا 

سینی خیلی چیز خوبی می باشد .ما انسان ها باید قدر سینی را بدانیم .ما هیچ وقت توجه نکردیم که سینی اصلا برای خودش روح دارد.سینی با ما حرف میزند . سینی می خواهد ما بشناسیمش و درکش کنیم. 

سینی انواع مختلفی دارد.از مس و استیل و نقره بگیرید تا سینی های شیشه ای و پیرکس.........  

قیمتهای سینی ها متفاوت میباشد از ۲۰هزار تومان تا ۲ملیون تومان!!!! 

واین یعنی آزادی بله آزادی شما جهت انتخاب این یار مهربان!!!

سینی ن‍ژادهای مختلفی دارد از آمریکایی تا آلمانی از فرانسوی تا کره ای و از این چین عزیزدل تا مام وطن. 

البته نیاز به توضیح نبوده و واضح ومبرهن است که کدامش بهتر تر میباشد. 

این سینی های عزیز شکلهای مختلفی دارند بعضیهاشان مثل مردها قوی و بزرگ وشیر و مثل شمشیرن.بعضی هایشان خیلی ناناز و تیتیش هستن و دل از آدم میبرند حسابی !! اصلن زوایایی دارند برای اکتشاف! و کلی بحث علمی و فلسفی و هنری می برند .......... 

اوهوم..... اوهوم........ ببخشید از بحث خارج نشویم 

بعضی از سینی ها دلشان پر پر است نه از غم وغصه ها منظورم از طرح وهنر است ...از بس این سینی ها حس لطیف هنری دارند 

سینی ها آنقدر خوبند که هیچ چیزی را به دل نمیگیرند اصلن همه لکها با یک آب از رویشان پاک میشود   

آقاجانمان میگوید اگر کسی بتواند این موجودات را کشف کند خیلی کار بزرگی کرده است البته ما نمیدانیم این یعنی چه ولی خوب آقاجانمان میگوید دیگر!!!اوهم که منبعی از تجربه در این موارد است.

یکوقت کسی فکر نکند غرضی پشت این نوشته است که دلخور میشوم حسابی ...چون کار نویسنده فقط گفتن حقایق میباشد 

در پایان برخود لازم میدانم که اضافه کنم که:

سینی نشانه سلامتی و سربلندی و رزق و روزی میباشد 

اصلن سینی خود عشق میباشد 

در اینجا انشای من به پایان میرسد  

امضا:یک عدد همسر و پسر وداماد به نام محمد که برای همسرو مادر و مادرزنش سینی جهت روز زن کادو داده است  

نظرات 8 + ارسال نظر
مثل هیچکس یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 10:54 ق.ظ http://roozhayebibargi.blogfa.com


چه همسر مهربونی ببین بین هیچکدوم تفاوت قائل نشده. آفرین آقای همسر.
مانا جان روز مرد نزدیکه منتظر انشا خوشملت می مونم.

مرسی عزیزم
همسر مهربان و خوش سلیقه که سینی های همه رو یکجور هم خریده!!!!!!!!!!
اصلن من تفاوت سنی با مادر شوهرو مادرم دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

پرچانه یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 11:34 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

والا من الان جرات نمیکنم ابراز عقیده کنم
فقط یک سروده در وصف سینی دارم:
نو خوبی، تو ماهی، فدات بشم الهی الهی الهی

تو عزیزمی تو اظهار نظر نکنی پس کی نظر بده!!!!!!!
شعررو خیلی خوب اومدی

ماشیمارو یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://mashimaro.blogsky.com/



وای خدا خیلی قشنگ بود چقد احساسات دارد این سینی

آدم دچار بحران احساسات میشود

مبارک باشد این سینی بر مادر مادر زن و همسر

ممنون عزیزم
چه اسم قشنگی داری!معنیش چی میشه؟؟

مثل هیچکس دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://roozhayebibargi.blogfa.com

گاهی آگاهی ارمغانش داشتنه. دیروز از مزایای سینی خوندم شب یه سینی به مامانم هدیه شد
مانا جان در رابطه با پول و مزایای اون انشا بنویس. من مدیوم خوبیم برای جذب مواردی که درموردش آگاه می شم.
راستی مانی عسیسم چطوره؟! از طرف من ببوسش. بلاگ اسکای آیکون بوسه نداره. بوس

خیلی جالب بود
باشه برا پول هم مینویسیم عزیز
مانی هم دست بوسه

ماشیمارو دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://mashimaro.blogsky.com/

سلام

مرسی بهم سر زدین

من خودمم قشنگم چه برسه به اسمم

متاسفانه اسمم یه بازی کامپیوتریه منم خوشم اومد برداشتمش

بازم بیاین اون ورا

حتما حتما بهت سر میزنم عزیزم

ماشیمارو دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://mashimaro.blogsky.com/

با اجازه لینکتون کردم

خواهش میکنم و مرسی عزیزم
قبلش لینک شده بودی

مهندس بیسواد چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

حالا سینی که خریدی از این چینی های اصل چین بود؟


نه اونی بود که از همش بهترتره!!!!!!

یک زن یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://khakshiram.blogsky.com

سلام .با این اوصاف حقیقتا سینی خود عشق است

از دید یه مرد راحتی طلب بعله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد